CONFERÈNCIA PER ALS AUMNES DE 5è i 6è

Per seguir amb el Cicle de Conferències proposat per l’AMPA (Comissió Família-Escola), i per motivar i despertar la curiositat dels nens envers els temes que estan treballant, el proper 23 de març, el meteoròleg de TV3, Eloi Cordomí, visitarà l’escola per parlar-los del canvi climàtic i com afecta a les persones.

L’escalfament global farà que d’aquí a unes dècades el món sigui molt diferent al d’ara. El repte per les persones és adaptar-nos a un dels canvis climàtics més ràpids de la història de la Terra.

Eloi Cordomí, meteoròleg de TV3 i llicenciat en Física

Va començar al canal 324, el 2005, i a TV3, el 2007. Als 11 anys va instal·lar la primera estació meteorològica a la terrassa de casa seva.

El que l’atrau més de la meteorologia és entendre els fenomens físics que succeeixen a l’atmosfera i la seva previsió.