Festes

Grup de treball dedicat a organitzar festes a l’escola:

• Castanyada
  • Carnestoltes
  • Festa de la primavera

I a participar en actes de la ciutat com la Festa del Badiu dins les Festes de Maig.

Recull de Recursos

NOTÍCIES

Festa de Pirates

Hola famílies!

Aquest divendres 9 de febrer quan acabi la festa de l’escola seguim amb el Carnestoltes!

Hi haurà un grup d’animació, servei de bar i molta marxa per passar-ho bé!

Aquest any la temàtica és Pirata: els pares i mares que us animeu podeu venir disfressats!

Festa de Pirates

Si voleu col·laborar abans, durant i després de la festa, ens podeu enviar un correu a festes.afa@escolajungfrau.net.

Us hi esperem!

Benvolgudes famílies!

Aquest any des de l’AFA de l’escola hem organitzat la festa de la castanyada el dia 27 d’octubre a la tarda, tot sortint els nens de l’escola (tingueu present que hi haurà entrepans, begudes i per suposat castanyes).

Necessitem un cop de mà el dia abans per preparar les castanyes, sereu tots molt benvinguts.

US ESPEREM!!!!!!!!!!!

El dia 17 de febrer es va celebrar la Festa de Carnestoltes i va ser tot un èxit!!!!

Volem agrair des de l’AFA a totes les famílies que hi van assistir i la seva col·laboració. Volem fer extensiu el nostre agraïment a tots els nens i nenes que, juntament amb el suport del treballadors del menjador (coordinadors i monitors), van aportar a la festa una decoració tan xula i feta amb tantes ganes!

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible i seguir celebrant🥳🥳🥳🥳

A l’AFA ja estem començant a preparar-nos per la festa de la Castanyada que organitza l’escola, divendres 28 d’octubre a la tarda. I necessitem la vostra ajuda!!!

Com podeu col·laborar??

Des d’ara:

• Portant paper de diari a l’AFA per fer les paperines per les castanyes

Dijous 27, a les 15 hores:

• Ajudant a tallar les castanyes. Caldrà portar draps de cuina i ganivets de casa.
  • Ajudant a preparar les paperines

La tarda de la festa, a les 15 hores:

• Torrant les castanyes
  • Ajudant al bar

Tots aquells que vulgueu fer de voluntaris, poseu-vos en contacte amb l’AFA, us necessitem!!!

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!

Famílies, aquesta setmana celebrem Carnestoltes.

Aquest dissabte 26 de febrer, els Bufons de Foc conviden a l’AFA de la nostra escola a la Rua de Carnaval.

La convocatòria serà a les 17 h a la plaça de La Plana i la sortida de la cercavila a les 17:30 h.

El recorregut serà: La Plana, C/ dels Arbres, Maignon, Pietat, Mar, Canonge, Carme, St. Pere, St. Francesc d’Assís, Canonge, Mar i Plaça de la Vila. A la Plaça de la Vila s’oferirà berenar que finalitzarà amb animació infantil.

Animeu-vos a venir!