COMISSIÓ VERDA

Comissió dedicada a fomentar la sostenibilitat en tots els àmbits de l’escola.

Hi ha els següents grups de treball:

• Camins escolars. Promou la creació d’un camí escolar.
  • Patis. Participa amb el comitè verd de l’escola per millorar els espais exteriors de l’escola.
  • Socialització de llibres. Participa a la Comissió de Socialització creada i liderada per l’escola.

NOTÍCIES

Ara el pati de l’escola llueix més brillant que mai!

Aquest diumenge al matí un grup de famílies ha repintat el mural de la rampa.

Moltes gràcies a tothom que hi ha participat, a l’escola i a la Comissió de Patis. Entre tots i totes, fem més gran i acollidora la Jungfrau!

El passat 17 d’abril es va instal·lar al pati de sorra de l’escola el nou mòdul de moviment. Es tracta d’un model de tobogan de l’empresa Albera que substitueix un dels antics tobogans.

Els diners per pagar el tobogan han sortit de la dotació extraordinària per la recuperació dels diners del robatori al curs 2017-2018. És un dels projectes que es van votar al pressupost participatiu el 2022.

Prèvia a aquesta instal·lació, la Comissió de Patis vam venir a fer una “brigada de neteja” per adequar el terreny.

Visca la Festa de la Primavera: objectiu assolit

Després ens vam concentrar en l’organització de la Festa de la Primavera, per completar el nostre objectiu que era la compra d’una cuineta exterior.

Cal destacar la gran col·laboració de les famílies tant en la preparació com en la celebració de la festa. L’ambient creat va ser tot un èxit i, per això, esperem que esdevingui tradició.

Enguany s’han pogut recaptar 760,38 euros nets, que gairebé assoleixen el preu total de la cuineta, que està ja en procés de compra i podran estrenar els infants el proper inici de curs.

Moltes gràcies a totes les famílies que vau col·laborar, a les que vau venir a gaudir de la festa i a l’escola!

Tenim troncs d’equilibri nous

La intervenció més recent ha estat aquest 16 de maig, amb la instal·lació de l’estructura dels troncs d’equilibri. Aquesta completa un dels nostres objectius per al curs, que era la millora del pati d’infantil en la qual seguirem treballant.

Els diners per comprar els troncs també provenen de la dotació extraordinària per la recuperació dels diners del robatori. És un altre dels projectes que va sortir al pressupost participatiu.

La Comissió de Patis estem molt satisfets/es d’allò aconseguit fins ara, i continuarem amb molta il·lusió sempre pensant en oferir als nostres infants uns espais exteriors més naturalitzats i educatius per a créixer tot jugant.

Famílies!

Necessitem un cop de mà perquè el pati torni a lluir. Volem repintar les línies de colors que s’han desgastat amb el temps.

Tothom hi és benvingut!

Quan? Diumenge 21 de maig a les 9 del matí a l’escola

Què cal portar? Només heu de venir amb roba vella, que es pugui embrutar de pintura.

Com em puc apuntar? Us demanem que respongueu a aquest formulari per saber quants serem i amb qui podem comptar.

Moltes gràcies! Ens veiem diumenge!

El divendres dia 21 d’abril a les 16:45h celebrarem la Festa de la Primavera.

Estem treballant per millorar els patis de l’escola i aviat ens arribaran noves estructures per al pati d’infantil.

És per això que volem aprofitar l’ocasió per recaptar diners i comprar una cuineta nova per als més petits.

Hi haurà tallers per a totes les edats, actuacions musicals, un berenar deliciós, d’entre altres sorpreses! Us hi esperem amb moltes ganes i molta música!

La festa es farà al pati d’infantil. Recordeu portar el vostre got de plàstic si en teniu.

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió de Patis us volem fer arribar aquesta bona notícia:

Entre les propostes de millora del Pati d’infantil, n’hi havia una que per nosaltres es podia considerar prioritària i molt necessària: la reposició de sorra. Aquest fet permetrà omplir els forats dels badius, el sorral i acondicionar tot el pati, ja que feia molt de temps que aquesta tasca no es duia a terme, aconseguint així, solucionar el problema dels forats que creiem que és de gran importància per la salut escolar en relació a la prevenció de caigudes.

Gràcies a la gestió per part d’una companya de la comissió amb el departament corresponent de l’ Ajuntament, aquest passat dijous dia 19 de gener, una brigada ha començat els treballs als badius.

Encara ens espera molta feina, però, a poc a poc i sempre amb il·lusió, ens proposem treure-li el màxim partit a aquest espai tan agraït i de molt potencial que és el nostre pati d’infantil, i tot per a què les nostres petites i petits puguin gaudir-lo com a espai lúdic/educatiu.

Seguim.

Comissió de Patis Escola Jungfrau.