ESDEVENIMENTS

Hi ha els següents grups de treball:

• Festes. Organitza les festes de l’escola.
  • La Marató TV3. Recull de diners per col·laborar amb “La Marató de TV3”.

NOTÍCIES

Festa de Pirates

Hola famílies!

Aquest divendres 9 de febrer quan acabi la festa de l’escola seguim amb el Carnestoltes!

Hi haurà un grup d’animació, servei de bar i molta marxa per passar-ho bé!

Aquest any la temàtica és Pirata: els pares i mares que us animeu podeu venir disfressats!

Festa de Pirates

Si voleu col·laborar abans, durant i després de la festa, ens podeu enviar un correu a festes.afa@escolajungfrau.net.

Us hi esperem!

Benvolgudes famílies!

Aquest any des de l’AFA de l’escola hem organitzat la festa de la castanyada el dia 27 d’octubre a la tarda, tot sortint els nens de l’escola (tingueu present que hi haurà entrepans, begudes i per suposat castanyes).

Necessitem un cop de mà el dia abans per preparar les castanyes, sereu tots molt benvinguts.

US ESPEREM!!!!!!!!!!!

El dia 17 de febrer es va celebrar la Festa de Carnestoltes i va ser tot un èxit!!!!

Volem agrair des de l’AFA a totes les famílies que hi van assistir i la seva col·laboració. Volem fer extensiu el nostre agraïment a tots els nens i nenes que, juntament amb el suport del treballadors del menjador (coordinadors i monitors), van aportar a la festa una decoració tan xula i feta amb tantes ganes!

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible i seguir celebrant🥳🥳🥳🥳

Aquest any la MaratóTV3 de l’AFA Jungfrau serà una bona festa. Una festa on podrem berenar, jugar, participar i demostrar junts que volem ser solidaris.

El dijous 15 de desembre a les 17h en directe a través de l’IG de l’AFA farem una rifa solidària, amb un munt de productes dels nostres col·laboradors, companys i negocis veïns. Però això només serà el principi de la festa.

El divendres 16 de desembre a les 17h ens trobarem tots i totes al vestíbul de l’escola per celebrar la festa Per la MaratóTV3 que enguany es dedica a la salut cardiovascular. Tindrem bar solidari, gimcana per als infants… i moltes ganes de passar-ho bé plegats.

Ja podeu començar a comprar els vostres números de la rifa solidària!

Per fer les aportacions a la rifa heu de fer-ho a través del següent enllaç:

Per cada 2€ de donació tindreu un número de la rifa.

Per tal que puguem fer-vos l’enviament dels números de la rifa heu de fer el donatiu registrant-vos a la plataforma. Si no us registreu, envieu-nos un mail especificant la vostra donació a maratotv3.afa@escolajungfrau.net. Si no ens contacteu, no tindrem el vostre mail per poder fer-vos arribar els números de la rifa.

Com podem ajudar a la comissió MaratóTV3?

Si teniu un negoci i voleu fer una donació per la rifa ens ho podeu fer saber al mail de la comissió maratotv3.afa@jungfrau.net

Per al bar de la festa del divendres 16 de desembre necessitarem molts pastissos. Tothom qui vulgui pot portar el seu pastís per a vendre al bar i ajudar a la recaptació de La Marató de TV3. Podeu anar recopilant receptes de les bones i encenent els forns. Això sí, tots els pastissos hauran de portar el llistat d’ingredients per evitar problemes d’al·lèrgies i intoleràncies.

I, sobretot, participeu i passeu-ho molt bé!

Ens veiem el 16 de desembre per la salut cardiovascular.

A l’AFA ja estem començant a preparar-nos per la festa de la Castanyada que organitza l’escola, divendres 28 d’octubre a la tarda. I necessitem la vostra ajuda!!!

Com podeu col·laborar??

Des d’ara:

• Portant paper de diari a l’AFA per fer les paperines per les castanyes

Dijous 27, a les 15 hores:

• Ajudant a tallar les castanyes. Caldrà portar draps de cuina i ganivets de casa.
  • Ajudant a preparar les paperines

La tarda de la festa, a les 15 hores:

• Torrant les castanyes
  • Ajudant al bar

Tots aquells que vulgueu fer de voluntaris, poseu-vos en contacte amb l’AFA, us necessitem!!!

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!