Vídeo – Uns altres horaris són possibles

El passat divendres 26 de febrer vam tenir l’oportunitat d’escoltar l’experiència de diferents escoles que formen part del pla pilot de jornada contínua. Encara que una de les escoles no va poder assistir-hi per problemes tècnics, vam poder comptar amb més d’una mare de cada escola i una participació molt activa a través del xat. Es van connectar prop de 70 persones que van poder resoldre els seus dubtes sobre l’horari, distribució i nombre d’esmorzars, horari saludable i funcionament de cada escola.

Destaquem que les famílies de les escoles pilot es mostren plenament satisfetes amb l’horari de la jornada contínua. Tal i com ens van explicar, un 80% de les famílies, o més en molts casos, es manifesten a favor de la jornada contínua a l’enquesta que el Departament d’Educació requereix per a renovar la jornada.

Us deixem l’enregistrament de la xerrada al canal de l’AFA: Enllaç al vídeo