Torna la festa de La MaratóTV3

Aquest any la MaratóTV3 de l’AFA Jungfrau serà una bona festa. Una festa on podrem berenar, jugar, participar i demostrar junts que volem ser solidaris.

El dijous 15 de desembre a les 17h en directe a través de l’IG de l’AFA farem una rifa solidària, amb un munt de productes dels nostres col·laboradors, companys i negocis veïns. Però això només serà el principi de la festa.

El divendres 16 de desembre a les 17h ens trobarem tots i totes al vestíbul de l’escola per celebrar la festa Per la MaratóTV3 que enguany es dedica a la salut cardiovascular. Tindrem bar solidari, gimcana per als infants… i moltes ganes de passar-ho bé plegats.

Ja podeu començar a comprar els vostres números de la rifa solidària!

Per fer les aportacions a la rifa heu de fer-ho a través del següent enllaç:

Per cada 2€ de donació tindreu un número de la rifa.

Per tal que puguem fer-vos l’enviament dels números de la rifa heu de fer el donatiu registrant-vos a la plataforma. Si no us registreu, envieu-nos un mail especificant la vostra donació a maratotv3.afa@escolajungfrau.net. Si no ens contacteu, no tindrem el vostre mail per poder fer-vos arribar els números de la rifa.

Com podem ajudar a la comissió MaratóTV3?

Si teniu un negoci i voleu fer una donació per la rifa ens ho podeu fer saber al mail de la comissió maratotv3.afa@jungfrau.net

Per al bar de la festa del divendres 16 de desembre necessitarem molts pastissos. Tothom qui vulgui pot portar el seu pastís per a vendre al bar i ajudar a la recaptació de La Marató de TV3. Podeu anar recopilant receptes de les bones i encenent els forns. Això sí, tots els pastissos hauran de portar el llistat d’ingredients per evitar problemes d’al·lèrgies i intoleràncies.

I, sobretot, participeu i passeu-ho molt bé!

Ens veiem el 16 de desembre per la salut cardiovascular.