La Jungfrau amb la Marató de TV3

Famílies,

Ja es comença a sentir l’olor del Nadal i, amb això, s’acosta la festa de la Marató a la Jungfrau! Aquest any hem de superar la fantàstica recaptació de l’any passat: 1.714,90 euros!

Així que reserva’t a l’agenda la tarda del divendres, 15 de desembre, per lluitar contra les malalties infeccioses! Farem un munt d’activitats i tallers infantils, masterclass, contacontes, bar solidari…

I el plat estrella de la tarda: la rifa solidària, per cortesia d’establiments de Badalona.

• Podeu comprar participacions de 2 euros al despatx de l’AMPA i a la secretaria de l’escola. També en tindrem les organitzadores de la festa de La Marató. Tindrem grans lots a la rifa!

I recorda’t que també pots col·laborar tot fent pastissos, galetes o entrepans per vendre al bar solidari, o passant una estona ajudant en els tallers infantils o les diferents parades… I, si tens botiga o negoci, pots col·laborar-hi amb l’aportació d’un producte o servei per a la rifa! Escriu-nos a maratotv3.afa@escolajungfrau.net.
Col·labora-hi!