Premis Llavors 2022

Obres guanyadores

A continuació us presentem les obres guanyadores dels premis Llavors 2022 de relats digitals per la igualtat.

Premi al Millor curtmetratge d’Educació Infantil i al Millor Guió Original de Cicle Inicial d’Educació Primària

Títol de l’obra: Color carn [enllaç al vídeo]

Guanyadors: Bruna i Emili Lenti

Premi al Millor Muntatge Audiovisual del Cicle Mitjà d’Educació Primària

Títol de l’obra: Vull jugar a futbol [enllaç al vídeo]

Guanyadora: Maria Curt

Premi al Millor Guió Original del Cicle Mitjà d’Educació Primària

Títol de l’obra: La llama sàvia i les quatre paraules màgiques [enllaç al vídeo]

Guanyadora: Arlet Gordillo

Degut a la baixa participació, la resta de categories han quedat desertes.

Membres del jurat

Agraïm la participació i la implicació de les persones que han format part del jurat i han valorat les obres de Llavors 2022:

• Cristina Gómez – mestra i referent de gènere de l’escola
  • Jazmín Muñoz – membre de la Comissió de Gènere i Interseccionalitat, mare de l’escola i mestra d’Educació Primària

Lliurament de guardons i premis

Els i les guanyadors/es del certamen Llavors 2022 podran recollir a partir de dilluns 2 de maig els seus guardons i premis. La Comissió de Gènere i Interseccionalitat contactarà amb ells/es per fer el lliurament.

Els premis consisteixen en:

• Guardó del premi i diploma de la categoria.
  • Abonament per la temporada 2021-2022 per al cicle de teatre #SocMenut del Círcol.
  • Paquet de llavors de flors de Boter Garden.

Col·laboradors

Volem agrair especialment la col·laboració dels comerços i entitats que s’han implicat en aquest certamen: