NOVA JUNTA A L’AFA

Aquest 2 de novembre s’ha celebrat l’Assemblea anual de l’AFA al gimnàs de la nostra escola.

Aquest any, a més d’aprovar l’acta de l’assemblea anterior, el pla de treball anual, la memòria econòmica i el pressupost 22/23, s’ha fet la votació per la renovació dels càrrecs de la presidència, vicepresidència i tresoreria.

La votació s’ha fet al mateix gimnàs de manera presencial i la candidatura d’en Juan Diego (president), l’Eli  (vicepresidenta) i en Manel (tresorer) ha tingut 76 vots formant la nova Junta de l’AFA per aquest període 2022-2025. La candidatura de la Núria ha obtingut 57 vots i hi han hagut 7 abstencions.

Ben segur que aquesta nova Junta entrarà amb molta energia i moltes ganes, i  des de l’ex-Junta volem agrair a totes les famílies i a la direcció de l’escola el recolzament i el suport que ens heu fet aquests 3 darrers anys, amb pandèmies pel mig i amb un escenari atípic. Moltes gràcies i benvinguda Junta!