Extraescolar Música el Palau 2022-23

Bon dia famílies, us fem arribar una carta informativa de l’extraescolar de Música del Palau.
Us saludem afectuosament.
Benvolgudes famílies,
Esperem i desitgem que hàgiu passat unes bones vacances d’estiu.
A l’Escola de Música del Palau ja ho tenim tot a punt per començar l’activitat d’extraescolar de música que us oferim en horari de migdia aquest nou curs.
Enguany, l’activitat començarà a partir de la setmana del 5 de setembre i finalitzarà la setmana del 19 de juny de 2023, segons calendari escolar.
La proposta general, ateses les condicions d’horaris, espais i ràtios inclou 3 tipus d’activitats diferenciades:
  1. Cicle Infantil (P4,P5) – MÚSICA I MOVIMENT  (DIJOUS migdia)
  2. Cicle Inicial de Primària (1r,2n) – CANÇÓ I PERCUSSIÓ  (DIJOUS migdia)
  3. Cicle Mitjà i Final de Primària (3r,4t, 5è, 6è) – VA DE VENT (banda)  (DILLUNS migdia)
Adjuntem en aquest correu el full informatiu, amb horaris i quotes establerts. Per tot, us facilitem l’enllaç del formulari en línia per tal que pugueu fer la inscripció a través de la xarxa.  ENLLAÇ_Formulari d’inscripció
El mateix formulari d’inscripció el trobareu també en aquesta ruta al web de l’Escola de Música del Palau.  A la barra de menú – Extraescolars 22-23 – botó d’inscripció.(segons escola)
Un cop rebuda la vostra inscripció, us remetrem els documents pertinents a fi de cursar la domiciliació bancària, així com el permís en els drets d’imatge dels vostres fills.
Per a qualsevol dubte o aclariment, l’horari d’atenció al públic de secretaria de l’escola és de dilluns a divendres de 17h a 20h.
Atentament,
EMP | Escola de Música del Palau