Execució de la Dotació extraordinària per la recuperació del Robatori patit l’any 2018

El curs 2017-2018 va produir-se un robatori a l’Associació d’un import en metal·lic, que sumava una mica més de 16.000€, provinent del pagament de matrícules de piscina. Aleshores es va denunciar i es va votar a l’assemblea extraordinària eixugar-ho amb els fons estalviats de la nostra entitat.

El judici va sentenciar fermament que l’AFA recuperava l’import íntegre sostret. De tal manera, el passat mes de desembre del 2021, es va incorporar la quantitat de 16.417,20€ com a ingrés divers als pressupostos.

En primer lloc, volem agrair el treball de representació jurídica de la nostra entitat que va portar a terme un pare de la nostra escola, l’Eduard Aguayo, i la implicació i dedicació que va tenir la junta d’aquell moment, la Bruna Monfort, la Txell Pujol, la Laura Tondo i l’Estel Grífol, que va haver de gestionar i testificar al judici amb tot el que això comporta a nivell personal i per a l’associació.

En segon lloc, cal que anem endarrera tres anys, perquè aleshores hi havia moltes idees i propostes per a desenvolupar en la millora de la nostra escola i es volien invertir els diners excedents en això. En el moment actual, pensem que algunes generacions han deixat l’escola i d’altres hi han entrat i cal donar l’oportunitat per replantejar les nostres prioritats d’inversió.

Les comissions han començat a treballar amb les idees que volen desenvolupar a l’escola i alguns ja han començat a demanar a les famílies la seva opinió sobre temàtiques diverses. No obstant, es vol proposar que tothom hi pugui dir la seva. La manera de participar és la següent:

Durant el mes de febrer i març les famílies podeu fer propostes d’inversions per aquesta quantitat màxima. La Junta i les comissions hem valorat que per fer les propostes, seria convenent i facilitaria la feina de plantejament i execució que es vehiculin a través de les comissions, no obstant si alguna proposta es vol fer a títol individual i sense relació amb cap comissió també es poden fer.

Des de la Junta pensem que cal prioritzar les propostes que tinguin un impacte positiu generalista, és a dir, que beneficiïn al màxim nombre de l’alumnat i si n’hi poden haver més (repartint els diners entre més propostes) facilitar la pluja d’idees i viabilitat, ja que fer projectes petits irromp menys la dinàmica escolar i diversifica la inversió. Malgrat aquesta recomanació, totes les propostes són benvingudes.

Per fer una proposta només ens l’has d’enviar per correu electrònic a afa@escolajungfrau.net, allà es distribuirà cap a la comissió que s’encarregui del seguiment. Per a poder ser eficients, les propostes han d’explicar en què es vol invertir, una descripció una mica detallada on hi aparegui un pressupost (real o molt aproximat) i el contacte de la persona que ho proposa (nom i cognom, curs dels fills/es i telèfon) per tal que ens hi poguem posar en contacte.

Abans de setmana santa es farà una assemblea extraordinària per decidir quin projecte surt endavant, fruit de la votació universal de les propostes, que s’hauran explicat prèviament.

Us animem a participar i a pensar quines millores podem oferir a l’alumnat de l’escola

Atentament,

Junta AFA