REUNIÓ AMPA SETEMBRE 2016

Resum dels temes tractats:

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ:

S’acorda donar informació per escrit a les reunions de classe destacant que es poden subscriure per rebre per mail les novetats del web, recollir els correus electrònics dels pares i mares i fer un formulari on-line per actualitzar les dades dels socis de l’AMPA que s’enviarà per mail.

COMISSIÓ FAMILIA-ESCOLA:

Es proposa la creació d’una bústia virtual per les famílies, proposar una xerrada del Carles Capdevila i fer una setmana de la ciència.

ASSAMBLEA GENERAL:

Es farà cap a mitjans de novembre. La presidència ja fa 3 anys i s’ha de tornar a escollir el càrrec.

Es demanarà a la directora que expliqui la demanda de les famílies de com es treballa la part emocional a l’escola.

S’ha d’animar a les famílies a assistir-hi i a presentar propostes.

COMISSIÓ DE FESTES

El 30 de setembre serà la festa de benvinguda. Es donarà pa amb rajola de xocolata per evitar el desastre de l’any passat amb la xocolata desfeta.

El 28 d’octubre serà la festa de la Castanyada.

COMISSIÓ VERDA

Camins escolars: està pendent la reunió amb FAMPAS i l’ajuntament al mes d’octubre. Cap al gener es té previst enviar una enquesta a les famílies per conéixer la seva mobilitat casa-escola i al juny es faria el diagnòstic de quins són els camins escolars per anar a l’escola.

Menjador ecològic: s’ha de fer una enquesta per conéixer l’interès de les famílies. Però APAT, l’empresa del menjador, ja ha fet un menú amb menjar ecològic. No havien parlat encara la comissió i APAT.

COMISSIÓ MARATÓ de TV3

La Marató d’aquest any està dedicada a l’ictus i les lesions medul.lars. Es farà el diumenge 18 de desembre. Es marca el divendres 16 de desembre per fer l’activitat solidària a l’escola.

La comissió començarà en breu a reunir-se, però avança  que aquest any no es faran els encants perquè no es recull tanta diners per la feina que dóna.