Carnestoltes 2016 a l’Escola Jungfrau

ARRIBA EL CARNESTOLTES:

• 29/1, taller de disfresses. Anem tots de xinesos a la Rua amb la Colla de Gegantera!

• 5/2, el Carnestoltes de l’Escola i, després, la festa no acaba 😉

Com cada any, la festa gran la celebrarem el divendres a la tarda. Els nens i nenes vindran disfressats de casa.

Les famílies que vulgueu podreu entrar al pati de l’escola i seure a les grades. Per no distorsionar les activitats que els nens i nenes tenen preparades no es podrà baixar a les pistes. La porta s’obrirà a les 15:05h i es tancarà a les 15:15h. Si algú preveu no poder-hi estar durant tota la festa us demanaríem que us quedéssiu a la zona del parc.

Quan s’hauran acabat totes les activitats, els nens i nenes tornaran a les seves classes. Us demanem que els qui esteu a les grades, us espereu asseguts i deixeu sortir a l’alumnat a les seves classes. Quan ja hagin marxat tots/es serà quan vosaltres podreu sortir del recinte i anar a esperar els vostres fills o filles, com tingueu per costum.

Pel bon funcionament de la festa us demanaríem que us cenyíssiu a aquestes petites instruccions.

En cas que les condicions climatològiques fossin adverses (pluja o fred), la festa la faríem dins l’escola només pels/les alumnes.

• 6/2 Rúa de Carnestoltes al centre de Badalona