Seguim buscant el camí escolar… On és el #CamíJungfrau?

A l’inici de curs es van inaugurar, per part de l’Ajuntament de Badalona, dos nous camins escolars a la ciutat.

El dia de la inauguració vam deixar clar que ens semblava una celebració precipitada ja que l’única actuació que s’havia fet al respecte era pintar un senyal verd als passos de vianants (senyal que alerta al vianant i no al vehicle, que és qui ha d’estar més atent).

A dia d’avui, la seguretat i la pacificació del trànsit en els recorreguts habituals cap a l’escola no estan assegurats. Habitualment, podem trobar escenes com les següents:

És per això que us animem a denunciar aquestes situacions d’inseguretat en els vostres recorreguts diaris a través de Twitter i Instagram. No oblideu el hashtag #camíjungfrau i les etiquetes @AlcaldePastor @AfaJungfrau.