Resum de l’assemblea ordinària anual

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el passat dimarts, 15 de novembre, es va celebrar l’Assemblea ordinària anual de l’AMPA amb la participació d’aproximadament 50 persones.

Durant la reunió, es van tractar diferents temes. Ara, us enviem unes pinzellades dels aspectes més rellevants.

En referència a l’estat econòmic de l’associació, es van presentar els comptes del curs anterior (2015-2016) amb un resultat positiu que serà destinat, íntegrament, al Projecte escola. Per altra banda, es va comunicar que, arran de la nova llei, des del curs passat, l’associació ha de presentar l’Impost de Societats i portar la comptabilitat amb l’assessorament d’un gestor.

Pel que fa als pressupostos pel curs 2016-2017, s’informà que es mantenia la quota actual de l’AMPA i es van detallar les noves dotacions per a les diferents comissions, així com la partida destinada al material demanat per l’escola (ordinadors, pantalles, projector per l’aula de nens amb necessitats especials, Notebooks pels alumnes en general, taules de llum, etc.).

A continuació, cada una de les comissions de treball van presentar les activitats desenvolupades durant el curs anterior, les propostes de cara al nou curs i les necessitats o requeriments que tenien. La informació detallada sobre cada comissió es pot trobar al document presentat durant l’assemblea de l’AMPA.

Després, es va agrair l’ajuda dels col·laboradors, tant habituals com esporàdics, i la feina feta per les persones delegades de classe. També, la implicació i dedicació de la presidenta de l’AMPA sortint, Pilar Martí.

Per últim, s’escullí per unanimitat a la Bruna Monfort com a nova presidenta de l’AMPA i a la Txell Pujol com a vicepresidenta pels propers 3 anys.

Previous Image
Next Image