Resum de la reunió de l’AMPA del 14maig2018

El dia 14-05-18, es va celebrar la reunió mensual de l’AMPA, en què es van tractar diferents temes relacionats amb l’activitat de l’associació. A continuació, es descriuen els més rellevants:

EXTRAESCOLARS

Àmbit Escola ja ha enviat la proposta amb  extraescolars del curs vinent. Demanarem que estudiïn la possibilitat d’oferir francès. Es negociarà amb Àmbit els preus de l’acollida matinal. L’extraescolar de música està bastant encarrilada, ja han fet una proposta d’horaris: s’ha programat una reunió informativa pel 22 de maig.

CASALS

Les empreses que ofereixen casal d’estiu són Àpat, Àmbit i El Micaquer. Ja s’ha informat a les famílies de les dates de les reunions informatives. Fins que no es tinguin les tres ofertes, no es repartirà la informació entre les famílies.

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE BARCELONA

Es vol demanar una subvenció presentant el projecte SEER i el de patis. Tenint en compte les quotes que es cobraran el curs vinent i un cop descomptades les despeses habituals, quedaran uns 4.400 € per repartir entre comissions, agermanament, gegants, sisè.  Fins ara podíem tirar endavant projectes i donar pressupost a les comissions perquè teníem fons, però arran a del robatori  ja no disposem d’aquests diners.

XERRADA GUÀRDIA URBANA

La Guàrdia Urbana vindrà a fer una xerrada per sensibilitzar sobre els camins escolars.

CAMINS

Encara no sabem el resultat de l’enquesta que es va fer per a l’Ajuntament. Estem pendents que ens donin els plànols perquè els alumnes puguin marcar el camí que fan per anar a l’escola. A l’última reunió, es va saber que han agrupat la Jungfrau i els Maristes per fer un camí escolar i la resta d’escoles públiques i concertades de tota la zona 4 estan juntes per un altre camí escolar.

FESTES

La festa de fi de curs serà el divendres, 8 de juny, hi haurà jocs d’aigua, música i sopar. La festa d’extraescolars es farà el dissabte, 9 de juny, a la tarda i el diumenge, 10, al matí. Festes portarà el bar i el diners que es recaptin seran per l‘AFA.

SEER: FORMACIÓ DE CONVIVÈNCIA

L’escola està interessada en la formació de convivència del projecte SEER, serviria per millorar les normes establertes i per aconseguir eines per saber com gestionar els conflictes.

ENQUESTA FINAL DE CURS

Cada comissió ha d’enviar les preguntes a l’adreça electrònica de presidència. Quan hagi passat la festa de fi de curs, s’enviarà l’enquesta i les famílies tindran fins el 17 de juny per contestar-la. La propera reunió serà el 26 de juny, a les 21 h, per fer-ne la valoració final. Sorgeixen diferents propostes per recaptar diners: vendre roses, fer berenars, encarregar samarretes, gots…