Resum de la reunió de l’AFA de 18 de gener de 2023

El dia 18 de gener de 2023, es va celebrar la reunió mensual de l’AFA, en què es van tractar diferents temes relacionats amb l’activitat de l’associació. A continuació, es descriuen els més rellevants:

PROPOSTES ACTUACIONS

Actualment a l’AFA estan arribant diferents idees per millorar l’escola com són:

• Una família ha fet una proposta de fer més agradable l’entorn de l’escola i està treballant en idees per pintar les parets de l’entorn de l’escola. Farà arribar a l’AFA la proposta.
  • Comissió de patis està treballant en diferents propostes: Grada del porxo dret, troncs d’equilibri, cuineta, sorral naturalitzat i tobogans pel pati d’infantil.

L’AFA anima a les famílies i a les diferents comissions per tal que facin arribar les propostes de millores.

COMISSIÓ FORMACIÓ

Sobre el Pla de Formació a Famílies de l’Ajuntament, ens han assignat la xerrada sobre el pas a l’ESO. Es farà el 2 de març a la tarda.  Aquest any només fan 1 curs per escola.

COMISSIÓ LA MARATÓ

Després de 2 anys on La Marató s’ha hagut de fer online, aquest curs s’ha recuperat la festa presencial.

Va haver-hi una molt bona participació a la festa amb una recaptació d’uns 400€ que junt amb la rifa online van fer un total d’uns 1.800€.

Es treballarà de cara a l’any vinent en millorar temes com el sistema d’assignació de números, etc.

COMISSIÓ CASALS

De Casal de Nadal, finalment només es va realitzar el d’Àmbit Escola que es va desenvolupar a l’escola Artur Martorell. El casal del Micaquer no va arribar al número mínim de nens.

La valoració del casal ha estat positiva i es continuarà treballant per aconseguir una consolidació similar a la del casal d’estiu.

COMISSIÓ DE FESTES

La festa de carnestoltes de l’AFA es recupera aquest any amb bar i animació al pati gran de l’escola el divendres 17 de febrer de 2023 coincidint amb la festa de l’escola.