Reposició de sorra al pati d’Infantil

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió de Patis us volem fer arribar aquesta bona notícia:

Entre les propostes de millora del Pati d’infantil, n’hi havia una que per nosaltres es podia considerar prioritària i molt necessària: la reposició de sorra. Aquest fet permetrà omplir els forats dels badius, el sorral i acondicionar tot el pati, ja que feia molt de temps que aquesta tasca no es duia a terme, aconseguint així, solucionar el problema dels forats que creiem que és de gran importància per la salut escolar en relació a la prevenció de caigudes.

Gràcies a la gestió per part d’una companya de la comissió amb el departament corresponent de l’ Ajuntament, aquest passat dijous dia 19 de gener, una brigada ha començat els treballs als badius.

Encara ens espera molta feina, però, a poc a poc i sempre amb il·lusió, ens proposem treure-li el màxim partit a aquest espai tan agraït i de molt potencial que és el nostre pati d’infantil, i tot per a què les nostres petites i petits puguin gaudir-lo com a espai lúdic/educatiu.

Seguim.

Comissió de Patis Escola Jungfrau.