Novetats al pati d’infantil: un nou espai educatiu

El passat 17 d’abril es va instal·lar al pati de sorra de l’escola el nou mòdul de moviment. Es tracta d’un model de tobogan de l’empresa Albera que substitueix un dels antics tobogans.

Els diners per pagar el tobogan han sortit de la dotació extraordinària per la recuperació dels diners del robatori al curs 2017-2018. És un dels projectes que es van votar al pressupost participatiu el 2022.

Prèvia a aquesta instal·lació, la Comissió de Patis vam venir a fer una “brigada de neteja” per adequar el terreny.

Visca la Festa de la Primavera: objectiu assolit

Després ens vam concentrar en l’organització de la Festa de la Primavera, per completar el nostre objectiu que era la compra d’una cuineta exterior.

Cal destacar la gran col·laboració de les famílies tant en la preparació com en la celebració de la festa. L’ambient creat va ser tot un èxit i, per això, esperem que esdevingui tradició.

Enguany s’han pogut recaptar 760,38 euros nets, que gairebé assoleixen el preu total de la cuineta, que està ja en procés de compra i podran estrenar els infants el proper inici de curs.

Moltes gràcies a totes les famílies que vau col·laborar, a les que vau venir a gaudir de la festa i a l’escola!

Tenim troncs d’equilibri nous

La intervenció més recent ha estat aquest 16 de maig, amb la instal·lació de l’estructura dels troncs d’equilibri. Aquesta completa un dels nostres objectius per al curs, que era la millora del pati d’infantil en la qual seguirem treballant.

Els diners per comprar els troncs també provenen de la dotació extraordinària per la recuperació dels diners del robatori. És un altre dels projectes que va sortir al pressupost participatiu.

La Comissió de Patis estem molt satisfets/es d’allò aconseguit fins ara, i continuarem amb molta il·lusió sempre pensant en oferir als nostres infants uns espais exteriors més naturalitzats i educatius per a créixer tot jugant.