Novetats a la quota de Socialització

Benvolgudes famílies,

Ja sabeu que des de fa uns anys, l’AFA ofereix la possibilitat de comprar conjuntament els quadernets de treball que l’escola demana. Això suposa d’una banda un estalvi per a les famílies i de l’altra, la comoditat de tenir els llibres a l’escola el primer dia de curs.

Us informem que a partir d’aquest any la quota de socialització passa a ser de reprografia per decisió de la direcció de l’escola d’anar deixant d’utilitzar llibres de text.

Recordem que només és per als alumnes de primària. A la circular que rebreu conjuntament amb les d’estiu de l’escola, s’especifica que cada curs té una quota de reprografia (que ha de pagar tothom) i una quota de quadernets (que han de pagar les famílies que vulguin fer ús del servei).

El rebut d’aquesta quota es girarà durant el mes de juliol al compte corrent on es cobra l’AFA a les famílies que tenen domiciliació bancària i per les que paguen en efectiu, cal passar a fer el pagament per la Secretaria de l’AFA abans del dia 15 de juliol (horari de juliol de dilluns a divendres de 15:00 a 17:00h).

Si alguna família no vol fer ús del servei de compra de quadernets, us preguem que ho comuniqui al grup de treball de Socialització (socialitzacio.afa@escolajungfrau.net) abans del dia 10 de juliol de 2018 i se li cobrarà només la quota de reprografia.