L’espai exterior de l’escola com un espai educatiu més

Abans d’acomiadar el curs volem presentar-vos un nou equip de treball de la comissió verda de l’AMPA, l’Equip de Patis. Aquest grup de treball neix d’una frustració, la de veure els nostres fills jugar en un pati de ciment desnaturalitzat i poc amable, condicionat al joc de la pilota i poc favorable a potenciar la imaginació, els espai d’aventura i les relacions. En aquest sentit, des de l’equip de patis volem reflexionar i actuar per tal de renaturalitzar l’espai exterior i convertir-lo en un espai educatiu més, no només d’esbarjo. Un espai exterior que tingui continuïtat amb la lògica interior, coherent amb la designació d’escola verda i que fomenti els valors que es treballen a dins.

Són moltes les escoles que estan en aquest procés de transformació i pensem que l’escola Jungfrau no en pot quedar al marge. És per això que volem crear les sinergies que facin falta per engrescar tota la comunitat educativa, pares, mestres, alumnes i administració perquè se sumin en aquesta revolució dels patis. Necessitem experts en tot però sobretot gent motivada. Qui estigui interessat a repensar els espais exteriors de la nostra escola que es posi en contacte amb patis.ampajungfrau@gmail.com, us hi esperem!