La Jungfrau amb La Marató

Famílies,

S’acosta el Nadal i, amb ell, la participació de la Jungfrau a la Marató de TV3, que aquest any està dedicada a la investigació de l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

La nostra gran fejungfrau-maratosta per a recaptar diners per a aquesta causa serà el divendres, 16 de desembre al plegar de l’escola. Tingueu-ho ben present!

Farem un munt d’activitats i tallers infantils, i el plat estrella de la tarda: una RIFA SOLIDÀRIA amb productes cedits per molts establiments de Badalona. Aquest any, a la Comissió de la Marató de l’AMPA, estem més il·lusionades que mai amb els grans regals que tenim per rifar: sopars, massatges, lots espectaculars, dinar per a dues persones en un hotel… fins i tot una tauleta!

Ja podeu comprar les participacions de 2 euros per a la rifa, tant al despatx de l’AMPA com a la secretaria de l’escola.

Feu córrer la veu! La causa ho val i els regals, també!

I si podeu ajudar-nos durant la festa, si us plau, contacteu amb nosaltres a maratotv3.ampajungfrau@gmail.com.

Fem-la ben grossa!