Festa de benvinguda al nou curs

El proper divendres 30 de Setembre, a la sortida de l’escola, us esperem a tots al pati gran per donar plegats la benvinguda al nou curs i també als més petits, els Picarols, que comencen aquest any el seu camí a la Jungfrau.

Hi haurà música, berenar per a tothom i moltes sorpreses! descargaEnguany canviarem la tradicional xocolata desfeta per un altre berenar amb xocolata però en rajola, degut a l’estat de brutícia en què va quedar el pati l’any passat després de la xocolatada. Des d’aquí demanem a totes les famílies que posem especial atenció en no embrutar el pati durant les festes, cuidar l’escola és cosa de tots!

Serà una gran festa a la que no hi pot faltar ningú, i on els Tuaregs, els més veterans, tindran un paper especial en la benvinguda als Picarols a la nostra escola i a la nostra AMPA. No us ho perdeu!

Si voleu donar un cop de mà a la Comissió de Festes fent pastissos casolans o ajudant a repartir el berenar contacteu amb nosaltres (festes.ampajungfrau@gmail.com). Ens calen moltes mans!

Comencem el curs amb una gran festa!!!