Compte enrera per a La MaratóTV3

Aquesta setmana celebrarem tots els actes de la festa solidària per La MaratóTV3 i esperem que tots i totes ens ajudeu a celebrar-ho de la millor manera possible.

El divendres 16 de desembre a les 17h ens trobarem tots i totes al vestíbul de l’escola per celebrar la festa Per La MaratóTV3 que enguany es dedica a la salut cardiovascular. Una festa on podrem berenar, jugar, participar i demostrar junts que volem ser solidaris.

Últims dies per comprar números per a la rifa solidària!

Pots comprar el teu número per la rifa solidària fins dimecres, i el dijous 15 de desembre a les 17h en directe a través de l’IG de l’AFA farem la rifa.

Per fer les aportacions a la rifa has de fer-ho a través del següent enllaç:

Per cada 2€ de donació tindràs un número de la rifa.

Per tal que puguem fer-vos l’enviament dels números, envieu-nos un mail especificant la vostra donació a maratotv3.afa@escolajungfrau.net. Si no ens contacteu, no tindrem el vostre mail per poder fer-vos arribar els números de la rifa.

Fes pastissos per a la festa de divendres

Per al bar de la festa del divendres 16 de desembre necessitarem molts pastissos. Tothom qui vulgui pot portar el seu pastís per a vendre al bar de la festa solidària  i ajudar a la recaptació de La Marató de TV3. Això sí, tots els pastissos hauran de portar el llistat d’ingredients per evitar problemes d’al·lèrgies i intoleràncies.

Us esperem el divendres 16 de desembre per la salut cardiovascular.