#casacubertaobertaja

Reivindiquem l’obertura de la biblioteca Can Casacuberta

A partir de la reivindicació sorgida a la nostra escola, l’afa anima a sumar esforços per a reivindicar l’obertura de la biblioteca central de Badalona.

La nostra biblioteca Can Casacuberta porta dos anys llargs tancada i sense dates d’obertura.

Ens preocupa aquest tema, perquè entenem que a més, d’un servei a la comunitat, recurs cultural i refugi climàtic , és també un recurs educatiu per a la nostra escola.

Aquesta iniciativa pretén visualitzar una falta de compromís de les administracions per l’educació i cultura.

Entenem que és prioritari qualsevol accés a la cultura i a l’educació.

Volem buscar fórmules creatives per a visualitzar aquest problema i incidir de manera directa en la reobertura de la Biblioteca Central de Badalona.

S’inicia un moviment reivindicatiu, que esperem sumi famílies, docents i altres AFA.

Rebreu per WhatsApp informació directa per a participar o si necessiteu més informació, podeu escriure a afa@escolajungfrau.net

#casacubertaobertaja

Junta AFA