Assemblea General 2022-2023

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA GENERAL AFA JUNGFRAU 2022-2023

L’assemblea es desenvoluparà de forma presencial a l’aula de música de l’Escola. Farem l’entrada i la sortida de la trobada a través de la porta de l’AFA, al carrer Santa Bàrbara.

Amb antelació a l’assemblea (cinc dies abans com a mínim) podreu consultar a través de les entrades al web els següents documents, necessaris per a seguir l’assemblea.

• Acta Assemblea anterior
  • Memòria AFA
  • Pla de treball de la Junta i les Comissions
  • Memòria econòmica
  • Pressupost 21-22
  • Candidatures
  • Delegació de vot

Els punts a votar seran: adjunt està el document de vot delegat per qui no pugui assistir.

• Acta Assemblea anterior
  • Memòria econòmica i pla de treball
  • Pressupost 20-21
  • Elecció de Presidència
  • Elecció de Tresorer/a

Si es vol incloure un tema a tractar en l’Assemblea, s’ha de presentar abans del 24 d’octubre de 2022 i amb el recolzament d’un 10% de les persones associades.

Cada família associada té dret a dos vots i si ets família monoparental un vot val doble.