Memòria 2020-2021: què ha passat durant el curs?

Aquest curs hem patit les incomoditats de les mesures de prevenció i la incertesa dels confinaments. Però un cop s’esvaeix la boira que provoquen aquests moments, hem de dir que hem tingut una escola segura. Des de primera hora amb l’acollida fins a les últimes extraescolars, durant l’horari lectiu i en les relacions amb les famílies hem mantingut el funcionament al màxim de les possibilitats, i això vol dir que la comunitat educativa hem estat a l’alçada. Un sincer agraïment a les famílies, l’equip docent i administratiu, les persones que han mantingut l’higiene a l’escola en tot el seu horari i a les monitores, entre tots i totes ho hem aconseguit.

Us deixem la memòria del curs per a que la consulteu. Restem com sempre oberts per continuar construïnt l’escola des de l’AFA Jungfrau.

Salut!

Memòria 20-21