Casal de Nadal 2016

Inscripció al Casal:
Les inscripcions al casal de Nadal 2016 es faran en línia. Us podeu descarregar el document d’inscripció i altra documentació necessària aquí!!

Posteriorment, i per fer efectiva la inscripció, s’ha d’enviar emplenada a: casals@ambitescola.cat

Dies i horaris del casal:

El casal s’oferixe del 23 de desembre de 2016 al 5 de gener de 2017. Us podeu apuntar a tot el casal o a dies esporàdics.

Horaris:
7:45 a les 9 h, servei de canguratge
9 a 14h, casal del matí
14 a 15 h, dinar
15 a 17 h, casal de tarda

Lloc: el casal es farà a les instal·lacions de l’escola Artur Martorell. En el cas que hi hagi més de 8 nens/es de l’Escola Jungfrau inscrits, s’oferirà el servei de trasllat de l’escola Jungfrau a l’escola l’Artur Martorell.

Programació i objectius de les activitats del Casal: podeu veure la programació i els objectius de les diferents activitats que es realitzaran al casal a: http://ambitescola.cat/ae/wp-content/uploads/2016/11/PROGRACIO-PER-WEB-1.pdf

Material necessari per fer el casal:
– Una bata o samarreta llarga per fer tallers. (Es quedarà en el casal fins el últim dia)
– El divendres 23 s’ha de portar una samarreta blanca llisa o d’un color molt claret per pintar-la. S’ha de portar en una bossa a part. La samarreta ha de tenir el nom marcat.
– Per el divendres 30 que realitzarem un taller de reciclatge necessitarem diferents tipus de material que pugueu recopilar com: caixetes de formatgets, rotllos de cartró de paper WC, ampolles de plàstic, taps d’ampolla, trossets de tela, trossets de llana, etc.
– Disfresses de nadal ( barrets, guirlandes, diademes de ren…) i / o disfresses varies que utilitzarem en diferents activitats

Per informació específica sobre el casal de Nadal 2016: casals@ambitescola.cat o web Àmbit Escola

Per informació genèrica dels casal de la Jungfrau: casals.ampajungfrau@gmail.com

cartell_casal_nadal-2016-2017