Vine amb la Colla al cercavila de Santa Eulàlia

La Colla Gegantera de l’Escola Jungfrau us convidem a acompanyar els nostres gegants i gegantes a la fira de Santa Eulàlia

El proper dissabte 8 de febrer a partir de les 10.30 a la plaça dels Àngels.

Un any més som entitat convidada a la mostra de Gegantons de la fira de Santa Eulàlia, la setmana després de la Candelera i en un ambient de festes populars tradicionals.

El recorregut serà: plaça dels Àngels, carrer d’Elisabets, plaça i carrer del Bonsuccés, la Rambla, carrer de Ferran i plaça de Sant Jaume (arribada cap a les 12.15 h).

Les figures infantils de les colles de geganters i de les escoles, que han estat creades al llarg dels anys per fomentar la participació dels nens i nenes en el món geganter i que han estat exposades des del 2 de febrer, desfilen plegades pels carrers de la ciutat i s’acomiaden fins a la propera trobada a la plaça de Sant Jaume.

Us hi esperem!