Una benvinguda ben solidària!

El divendres 30 de Setembre vam celebrar la festa de Benvinguda al curs amb un gran èxit de participació: vareu ser moltes les famílies que us veu quedar a berenar, i fins i tot vam comptar amb un gran nombre d’antics alumnes de l’escola.

Els nens van gaudir dels panets i els fartons amb xocolata, així com també dels sucs que va repartir l’AMPA per berenar. Tot seguit, es va fer una bonica rebuda als Picarols per part de tota l’escola, amb una participació especial del grup dels Tuaregs. Els gegants de la Jungfrau ens van fer les seves danses, que van acabar amb un simbòlic enlairament de globus, i img-20161005-wa0016-1van mostrar després de ben a prop gegants i Capgrossos a tots els nens que els van voler portar.

Des de la Comissió de Festes de l’AMPA volem agrair especialment la col·laboració dels voluntaris que van estar amb nosaltres muntant el bar i repartint el berenar (esperem ser-ne molts més a la propera festa!), i la dels pares i mares que van fer pans de pessic solidaris per a vendre durant la tarda. Properament farem l’ingrés dels diners recaptats amb la venda dels pastissos al compte de la Fundació Josep Carreras de lluita contra la leucèmia. També volem donar les gràcies a la nostra colla gegantera, que van fer la festa molt més divertida.

I ara, a preparar la propera… la Castanyada!

Moltes gràcies a tots! Visca la Jungfrau festiva i solidària!

Idees, opinions, ganes de col·laborar? festes.ampajungfrau@gmail.com