Resum de la reunió de l’AMPA de desembre

El passat 14, de desembre de 2016 es va celebrar la reunió mensual de l’AMPA, on es va parlar de diferents temes relacionats amb l’activitat de l’associació. A continuació, es descriuen els més rellevants:

– La comissió encarregada d’organitzar l’activitat de l’AMPA que recull diners per La Marató de TV3 informa que ja està tot preparat. Enguany, s’organitzen tallers i diferents activitats, així com una rifa on es sortejaran lots donats per diferents establiments.

– La Colla gegantera informa que, de cara a promoure la participació de les famílies, es plantegen passar pels cursos d’educació infantil i, així, donar-se a conèixer. Igualment, també es té en compte la possibilitat de fer els assajos al vial quan faci bon temps per donar més visibilitat.

– Des de la Presidència, es proposa elaborar un reglament de règim intern per tal de normalitzar l’activitat de les diferents comissions. Es treballarà en properes reunions.

– La Comissió de casals informa que el Casal de Nadal es realitzarà a l’Escola Artur Martorell.

– La Comissió Família-Escola està, bàsicament, focalitzada en canalitzar les propostes recollides per treballar amb els nens. La idea principal és portar gent externa especialitzada en diferents temàtiques. Actualment, hi ha diferents propostes sobre la taula que s’estan treballant en col·laboració amb l’escola.

– Des de la Comissió de camins escolars, s’informa que, pròximament, es distribuirà una enquesta per a poder elaborar l’aranya de mobilitat dels alumnes de l’escola, com a primer pas per poder disposar d’un camí escolar.

– La Comissió de formació de pares està treballant per aconseguir diferents formacions gratuïtes que s’ofereixen des de l’ajuntament. Igualment, es plantegen la possibilitat de fer una enquesta per conèixer l’horari més adient per les famílies.

– Finalment, a proposta de la Comissió de comunicació, es decideix que, a través de les diferents plataformes de comunicació (web, Facebook, Twitter…), s’informarà, bàsicament, de notícies i esdeveniments de l’escola, notícies del món educatiu, i activitats culturals externes per fer ressò de l’oferta cultural de la ciutat. En tot cas de manera informativa, sense expressar opinions. No es farà publicitat d’empreses de famílies de l’escola ni s’opinarà de temes polítics.