Resum de la reunió de l’AFA del 19 de febrer de 2019

El 19-2-2019, es va celebrar la reunió mensual de l’AFA en què es van tractar diferents temes relacionats amb l’activitat de l’associació.

A continuació, es descriuen els més rellevants:

PROPOSTES D’ACCIONS A LA ZONA 4

Es va fer una taula de treball amb les 5 escoles públiques de la zona 4 amb l’objectiu de fer accions conjuntes per visibilitzar la manca de places públiques.

S’ha de lluitar perquè tothom qui vulgui tingui una plaça en una escola pública però alhora s’ha de pressionar perquè l’educació sigui de qualitat. Afegint bolets es provoca una saturació i l’eliminació de desdoblaments que afecta directament al projecte educatiu.

Com a AFA Jungfrau es poden fer diverses accions que poden ser alternatives o conjuntes amb la resta d’AMPAS:

-Fer un comunicat a les famílies perquè siguin conscients de les conseqüències dels bolets i de la manca de places en general.
-Participar en la jornada de portes obertes de l’escola.
-Fer pancartes reivindicatives per penjar a les façanes de l’escola.
-Tallar la circulació de Martí Pujol.

INTERCANVI DISFRESSES

La valoració general és positiva i està previst repetir-ho l’any vinent. Es planteja ampliar l’intercanvi afegint patins i equips de judo. Les disfresses sobrants s’oferiran a l’escola i a una entitat infantil.

FESTA BADIU

Confirmarem la nostra participació i es buscarà una activitat que sigui atractiva.

CARNESTOLTES

Se celebrarà el proper 1 de març. S’ha contractat un espectacle de màgia, música i un paracaigudes gegant. El bar el portarà la comissió de festes.