Resum de la reunió de l’AFA de Gener de 2022

El dia 18 de gener de 2022, es va celebrar la reunió mensual de l’AFA, en què es van tractar diferents temes relacionats amb l’activitat de l’associació. A continuació, es descriuen els més rellevants:

APROVACIÓ ACTA DESEMBRE

Aprovació sense esmenes.

MÓN EDUCATIU: FORMACIONS ASSIGNADES

• L’ajuntament ens ha assignat 2 formacions presencials per a famílies.
  • S’estan agendant i buscant ubicació per realitzar-les donat que, degut a la situació COVID, no és permet l’accés de les famílies a l’escola Jungfrau.

COLLA GEGANTERA

• La colla està fent la restauració de la Laura i el Carlitos.
  • S’està treballant en fer difusió de la colla gegantera de la Jungfrau preparant un concurs d’instagram i merchandising de la colla.
  • Es farà una col·laboració amb la colla de Diables de Llefià per l’enterrament de la sardina.

COMISSIÓ DE GÈNERE i INTERSECCIONALITAT

• La comissió està preparant el 8 M, el dia de les nenes i les dones a les TIC, la presentació al concurs de les Affac i engegant la propera edició de Llavors.

EXCEDENT TRESORERIA

• Excedent de tresoreria de l’AFA per la resolució judicial del robatori de fa uns anys.
  • Es demana que en primer lloc a partir de les comissions (de febrer a març)  i en últim terme com a soci/a de l’AFA (de març a abril) es presentin projectes, descrits i pressupostats d’iniciatives que es vulguin fer amb aquests diners. Es votarà en assemblea per ordenar pressupostos a invertir.
  • Es prioritzaran les propostes, més beneficioses per tota l’escola, més econòmiques i àgils de desenvolupar, que un sol projecte car. Després es consensuarà amb l’escola.
  • Els temps per fer propostes seran aproximadament els propers dos mesos, un per a valorar i posar en marxa (a acabar de definir). A l’abril es convocarà assemblea extraordinària per fer la votació.
  • Sorgeixen varies propostes de les comissions que caldrà treballar (presentar la idea, descripció detallada, cost econòmic i temporal) i formalitzar al correu de l’AFA abans de la propera reunió:
    • La comissió de patis té una proposta de  projecte treballat amb l’escola d’ombracle al vial, tipi, testos, etc
    • Dotació d’ukeleles a l’escola per completar
    • Alces pels nens d’infantil per millorar la seguretat dels nens als autocars

RESUM REUNIÓ REGIDORA

• El passat 12/01/2022 es va realitzar una reunió de l’escola i AFA amb la regidora d’Educació de l’Ajuntament.
  • Es va fer un recorregut per tota l’escola, repassant totes les parts que cal fer un manteniment.
  • L’ajuntament farà un estudi de sonoritat al menjador i vestíbul.
  • Es va explicar el tema del vial, canvi d’ús. I la reposició de moreres mortes.
  • Es van parlar de possibles millores en l’eficiència energètica de l’edifici.
  • Es va comentar la no assistència del representant de l’ajuntament al consell escolar.