Resum de la reunió de l’AFA de Febrer de 2022

El dia 17 de Febrer de 2022, es va celebrar la reunió mensual de l’AFA, en què es van tractar diferents temes relacionats amb l’activitat de l’associació. A continuació, es descriuen els més rellevants:

APROVACIÓ ACTA GENER

Aprovació sense esmenes.

NORMATIVA COVID A L’ESCOLA

L’únic canvi a la normativa covid a l’escola és que als espais exteriors es pot anar sense mascareta tant professors com alumnes i els pares en el seu accés als badius d’infantil.

PROJECTES COMISSIONS

Des de la junta s’estan movent 2 possibles projectes:

• Pressupost i estudi de les necessitats d’insonorització o reducció del so al menjador de l’escola.
  • Pressupost de troncs mòbils per poder fer àgores, estructures, etc.  al pati d’infantil.

L’escola ha proposat 2 possibles projectes més: canvi de tobogans a infantil i estors per alguna aula de P3 per les activitats de llum.

Un altre possible projecte és el projecte Diba A-PRENEM EL SOL. La diputació impulsa un programa per posar plaques solars a les escoles i fa de mediador entre AFA i ajuntament per establir un conveni de col·laboració AFA-ajuntament. Podem trobar el detall a la web   https://www.diba.cat/mediambient/a-prenem-el-sol.

Des del projecte escola d’aquest any s’ha executat la compra de 2 taules de tennis taula que s’instal·laran al pati de primària.

La propera setmana es farà una comunicació a totes les famílies per tal de que facin arribar a l’AFA totes les propostes de projectes possibles abans de finals de març que es votaran en assemblea el mes d’abril.

CARNESTOLTES

Es farà una comunicació a les famílies per que les famílies puguin apuntar-se per participar a la rua del centre de Badalona.

SESSIÓ AFFAC

El dissabte 19 de febrer s’assistirà via telemàtica a la assemblea de l’AFFAC on es preveuen tractar temes com canvi en pressupost i curs econòmic de l’AFFAC que fins ara era de curs escolar i passa a ser d’any natural, jornada escolar, estat de comptes i pressupostos de l’any vinent, etc.