Resultats de l’enquesta de final de curs

Us fem un resum de com ha anat l’enquesta de final de curs:

A nivell de participació ha baixat força respecte al curs passat i segueix sent més alta als cursos d’educació infantil i cicle inicial que no pas al cicle mitjà i superior.

MÓN EDUCATIU

• Família – Escola: les activitats realitzades estan molt ben valorades. Cal seguir explicant l’objectiu del grup de treball.
  • Formació de pares: les propostes formatives han sigut d’interès però els dies i horaris de les sessions s’han de millorar. Els temes proposats majoritàriament son entorn a l’autonomia, l’adolescència i les noves tecnologies.

ESDEVENIMENTS

• Festes: La valoració en general ha estat bona, cal repensar el model de la Jungfrafesta ja que no acaba d’agradar.
  • La Marató TV3: Té una valoració positiva. Majoritàriament va bé que sigui divendres a la tarda amb activitats infantils.

COMISSIÓ VERDA

• Camins Escolars: Els eixos de treball per al curs vinent són aprofundir en les accions per millorar l’arribada a l’escola i continuar les reunions amb l’Ajuntament.
  • Patis: El pati d’infantil agrada tot i hi ha queixes per l’estat dels tobogans. El pati de primària té una valoració més negativa i es demana més verd i ombra.

SERVEIS EXTERNS

• Casals: La valoració és molt bona. La feina de la comissió ha de seguir sent recollir les propostes i ajudar a difondre-les. Els tres casals d’estiu estan consolidats.
  • Extraescolars: La valoració en general és positiva. Es faran arribar les queixes concretes de l’empresa d’extraescolars.
  • Menjador: Molt bona valoració de la feina feta. Potser es voldria no tanta activitat dirigida però més control sobre el temps de lleure del migdia perquè no sorgeixin conflictes.