Reivindiquem els camins escolars! #OnÉsElCamíEscolar?

El nostre CAMÍ ESCOLAR s’inaugura i, com ja haureu vist, NO ESTÀ SENYALITZAT ENCARA.

Fa dos cursos, vam iniciar el grup de treball dels camins escolars per aconseguir que l’entorn i el camí de casa a l’escola fos més segur i sostenible. Gràcies a la feina de totes les famílies, vam recollir dades sobre els trasllats a l’escola i vam fer una aranya de mobilitat, pas indispensable per poder elaborar un projecte de camí escolar.

Des de l’Ajuntament de Badalona, se’ns donava suport i el compromís que a inicis del nou curs escolar, durant la setmana de la mobilitat, podríem inaugurar la nova senyalització del nostre camí: el camí amic dels romans.

I ja arribat el dia! Divendres, 21 de setembre, es farà l’acte d’inauguració del camí escolar, juntament amb 7 escoles més de la nostra zona. Hi haurà una rua que sortirà a les 16.30 h de la porta de petits de l’escola i anirà fins a la plaça Ernest Lluch (davant l’Anís del Mono).

Anem a fer-hi soroll!

Tot i que volem celebrar la feina feta i agafar forces per la que falta per fer, volem reivindicar el nostre camí, i demanar que s’assenyali!

Els principals camins per on les famílies arriben a l’escola haurien d’estar indicats, des del més llunyà fins al més proper, fer-los més segurs (necessiten més semàfors, passos de vianants, solucions al dèficit d’aparcament…) i pacificar els principals carrers per tal que el trànsit sigui més sostenible.

Ens acompanyaran els gegants i si porteu instruments podrem fer més soroll. No us oblideu de la samarreta groga de l’escola pública! A l’arribada a la plaça, hi haurà un grup d’animació i berenar per tothom.

Anem a reclamar el nostre camí!
#OnÉsElCamíEscolar?