Preinscripció escolar: coneix l’AFA

Benvolgudes famílies!

Del 7 al 21 de març es farà la preinscripció per al curs 2022-23. El 3 de març es fan portes obertes presencials a l’escola. Totes les famílies que estigueu pensant a unir-vos a la Jungfrau i tingueu més interès a conèixer l’AFA, us recordem que podeu contactar amb nosaltres a través del nostre formulari web o a les xarxes socials.

L’AFA té els següents grans grups de treball:

• Comunicació.
  • Esdeveniments, que inclou Festes i La Marató TV3.
  • Món Educatiu, que inclou la Formació de famílies.
  • Comissió de Gènere i Interseccionalitat.
  • La comissió Verda, amb Camins Escolars, Patis i Socialització de llibres. Participa a la Comissió
    de Socialització creada i liderada per l’Escola.
  • I Serveis Externs, que gestiona els casals, extraescolars i el menjador.

A més, hi ha la Colla Gegantera amb els nostres gegants (en Jofre, la Clementina, en Jam, en Quimet i la Laura) i els capgrossos Fal·lera i Carlitos. També hi ha una comissió d’agermanament amb la Escuela “Francisca González” de Chichigalpa, a Nicaragua.

Les famílies paguem una quota única mensual que inclou totes les activitats i que també serveix per fer una aportació al Projecte Escola.

Si voleu saber-ne més abans d’apuntar-vos a l’escola, no dubteu en contactar-nos!