Oferta d’extraescolars 19/20

Us presentem l’oferta d’activitats extraescolars pel curs vinent.

Ja podeu començar a fer les inscripcions! [Piscina a partir de l’1 de juliol.]

• Escola de Música del Palau

Oferta d’activitatsclica per a més informació

Inscripció: es pot fer amb el formulari en línia o amb l’imprès de matrícula que podeu fer arribar al despatx de l’AFA de dilluns a dijous, de 16.30 a 18.30 h (a partir de juliol, de dilluns a divendres, de 15 a 17 h).

• Piscina municipal

Oferta d’activitats: clica per més informació. Novetat! Hi ha la possibilitat d’acompanyament, de l’escola a la piscina.

Inscripció: a partir de l’1 de juliol, al despatx de l’AFA de dilluns a divendres, de 15 a 17 h.

• Colla Gegantera de l’Escola

Oferta d’activitats: clica per més informació

• Activitats organitzades per Àmbit Escola

Oferta d’activitats: clica per més informació

Inscripció: per formalitzar el procés d’inscripció podeu fer-ho amb el FORMULARI EN LÍNIA que trobareu a www.ambitescola.cat a l’apartat INFOPARES o dipositant el full d’inscripció al despatx de l’AFA de dilluns a dijous, de 16.30 a 18.30  h (a partir de juliol, de  dilluns a divendres, de 15 a 17 h).