Nova oferta de places per l’extraescolar de l’Escola de Música del Palau

Benvolguts i benvolgudes famílies,
Des de l’Escola de Música del Palau ens fan arribar aquest missatge:
Benvolguts, benvolgudes,
Ens plau anunciar-vos que a partir de gener, en l’inici del 2n trimestre i fins a la resta de curs, l’Escola de Música del Palau amplia la seva oferta de places per a l’extraescolar de música del migdia.
La nova proposta inclou desdoblar el grup de cicle infantil de MÚSICA I MOVIMENT en dos grups de P4 i P5, respectivament, per tal d’ampliar la seva ràtio i donar cabuda a les sol·licituds que actualment es troben en llista d’espera.
A la vegada, s’obre la possibilitat d’ampliar les places per al cicle inicial de primària . Això és, el grup de CANÇÓ I PERCUSSIÓ de dijous al migdia. Aquest grup queda definit, a partir d’aquest 2n trimestre, amb els alumnes actuals de 2n, en l’horari de 12:30h a 13:15h, conjuntament amb aquells altres de 1r que desitgin inscriure’s a l’extraescolar.
Finalment, per aquells alumnes de 3r i 4t del cicle mitjà de primària , obrim la nova activitat de BANDA en horari nou de dilluns al migdia, de 13:30h a 14:30h.
D’aquesta manera, la nova oferta de l’extraescolar de música, amb la incorporació d’aquests nous grups, amplia la seva ràtio i deixa disponible places lliures per a cadascuna de les activitats proposades, fins a completar el topall de 12 places assignades per grup.
Per tot, les famílies interessades podran dur a terme la inscripció visitant el web de l’Escola de Música del Palau. A la pestanya d’extraescolars 21-22, hi trobareu l’enllaç de la vostra escola que us permetrà omplir el formulari d’inscripció. Un cop omplert i enviat, amb les vostres dades de contacte, us fem retorn de la resta de documents per completar la inscripció.
A PARTIR D’AVUI, LA INSCRIPCIÓ JA ÉS OBERTA A TOTES LES FAMÍLIES INTERESSADES. ADJUNTEM DÍPTIC INFORMATIU DE GRUPS I QUOTES.
Per qualsevol altre dubte o aclariment, poseu-vos en contacte amb secretaria de l’escola.
Cordialment,
Albert