Ja pots fer la teva aportació a la Marató TV3

La Marató 2021 es dedica a la Salut Mental, un tema que cada vegada està més present a la nostra societat, i des de l’AFA hi volem posar el nostre gra de sorra. Donades les característiques d’enguany la festa que organitzem serà completament online amb una rifa que es retransmetrà en directe el 17 de desembre.

Com fer les aportacions per a la rifa?

Per fer les aportacions per a la rifa has de fer-ho a través del següent enllaç:

Dona 2€ per aconseguir un número de la rifa.
Per tal que puguem fer-vos l’enviament dels números de la rifa, heu de fer el donatiu registrant-vos a la plataforma. Si no us registreu, envieu-nos un email especificant la vostra donació a maratotv3.ampajungfrau@gmail.com Si no us registreu ni ens contacteu, no tindrem el vostre email per a contactar-vos.

Què tenim a la rifa?

Com cada any, hi ha molts negocis tant de familiars de l’escola com de veïns que ja han confirmat que col·laboren a la rifa d’enguany com són:

Argudo; Bar El Círcol; El Escondrijo, rostisseria; Kangura; Lilló Picó; Podològica Giner; Remax serveis immobiliaris; Silcris; Tot per casa; Tximeleta, acompanyament familiar; Vent’s perruqueria; Xiula.

Aquest any la Marató de TV3 trenca murs per la Salut Mental i amb la teva ajuda des de l’AFA Jungfrau ho aconseguirem!