Festes

Grup de treball dedicat a organitzar festes a l’escola:

• Castanyada
  • Carnestoltes
  • Festa de la primavera

I a participar en actes de la ciutat com la Festa del Badiu dins les Festes de Maig.

Recull de Recursos

NOTÍCIES

Cartell de la Festa de la Primavera

Hola famílies,

Ja comencen a allargar-se les tardes, deixem els abrics de banda i ho hem de celebrar!

Us convidem a la Festa de la Primavera de la Jungfrau que aquest any serà el divendres 19 d’abril a les 16:30h al Pati de Sorra!

Després de l’èxit de l’any passat, estem plenes d’il·lusió per a què aquesta 2a edició sigui encara més engrescadora i amb jocs i tallers per als infants de totes les edats de la nostra escola!

Però sense vosaltres la festa no té sentit, així que us convidem a participar en moltes de les activitats que estem preparant.

Feu-li una ullada en família i, si us ve de gust, apunteu-vos AQUÍ a allò que més us motivi: cuinar pastissos i dolços, aportar llibres de literatura infantil, ajudar a pintar cares, fer un cop de mà al bar o als tallers de la festa, etc.

I aquest any…                    S h o w d e J u n g t a l e n t s!

Per cantar, ballar, fer màgia, tocar un instrument o mostrar el talent especial que tingui el teu nen o nena, duo pares i fills o fins i tot per actuar en grup! Només cal animar-se! Ens sorpreneu?

Per apuntar-te, clica al formulari

La recaptació que aconseguim aquest any anirà destinada a la compra d’una caseta de reunió per la zona del vial del pati de primària.

Entre totes i tots ho farem possible.

Us hi esperem!

Cartell de la Festa de la Primavera

Festa de Pirates

Hola famílies!

Aquest divendres 9 de febrer quan acabi la festa de l’escola seguim amb el Carnestoltes!

Hi haurà un grup d’animació, servei de bar i molta marxa per passar-ho bé!

Aquest any la temàtica és Pirata: els pares i mares que us animeu podeu venir disfressats!

Festa de Pirates

Si voleu col·laborar abans, durant i després de la festa, ens podeu enviar un correu a festes.afa@escolajungfrau.net.

Us hi esperem!

Benvolgudes famílies!

Aquest any des de l’AFA de l’escola hem organitzat la festa de la castanyada el dia 27 d’octubre a la tarda, tot sortint els nens de l’escola (tingueu present que hi haurà entrepans, begudes i per suposat castanyes).

Necessitem un cop de mà el dia abans per preparar les castanyes, sereu tots molt benvinguts.

US ESPEREM!!!!!!!!!!!

El dia 17 de febrer es va celebrar la Festa de Carnestoltes i va ser tot un èxit!!!!

Volem agrair des de l’AFA a totes les famílies que hi van assistir i la seva col·laboració. Volem fer extensiu el nostre agraïment a tots els nens i nenes que, juntament amb el suport del treballadors del menjador (coordinadors i monitors), van aportar a la festa una decoració tan xula i feta amb tantes ganes!

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible i seguir celebrant🥳🥳🥳🥳

A l’AFA ja estem començant a preparar-nos per la festa de la Castanyada que organitza l’escola, divendres 28 d’octubre a la tarda. I necessitem la vostra ajuda!!!

Com podeu col·laborar??

Des d’ara:

• Portant paper de diari a l’AFA per fer les paperines per les castanyes

Dijous 27, a les 15 hores:

• Ajudant a tallar les castanyes. Caldrà portar draps de cuina i ganivets de casa.
  • Ajudant a preparar les paperines

La tarda de la festa, a les 15 hores:

• Torrant les castanyes
  • Ajudant al bar

Tots aquells que vulgueu fer de voluntaris, poseu-vos en contacte amb l’AFA, us necessitem!!!

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!