ENTITATS VINCULADES

• Colla Gegantera. Fomenta la cultura catalana als nens i nenes a través dels gegants de l’escola i el grup de gralles.
  • Solidaritat – Agermanament. Agermanament amb l’escola Francisca González (Nicaragua). Fomentem l’intercanvi, sensibilització, educació i cooperació.

NOTÍCIES

Atenció families!

Prepareu-vos que la Colla Gegantera de l’escola Jungfrau serà part de les Festes de Maig.

Us deixem la informació per a que ens pogueu acompanyar.

Aquest any ens toca ser responsables amb l’aigua, per això, totes les colles que participem a la cercavila ens hem posat d’acord: l’aigua que utilitzarem pel nostre drac Fúria, serà aigua recollida de la fuita de Canyet.

Volem reivindicar i fer una crida per aturar aquesta fuita en la que es perden molts litres d’aigua desde fa molts anys.

Us animem a acompanyar-nos i a passar-vos-ho bé!

Hola a tots i totes,

Aquí estem de nou els Gegants de l’Escola per a celebrar Carnestoltes 2023 al vostre costat.

Aviat ens veureu disfressats al Hall de l’escola i esperem celebrar amb alegria aquests dies.

Us animem a ballar i gaudir d’aquesta festa i per això us volem convidar a unir-vos a nosaltres a la Rua de Carnaval del dia 18 de Febrer a les 17h a la Plaça de la Plana.

Aquí us deixem tota la informació perquè us animeu a acompanyar-nos!!!

Que no s’aturi la Festa!!!

Una abraçada

Hola Famílies de l’escola,
Volem convidar-vos divendres que ve 11 de novembre a les 17 h de la tarda a un esdeveniment molt emocionant que celebrarem a l’Escola Progrés de Badalona.
D’una banda, tindrem l’honor de festejar l’Apadrinament del nostre petit gegant Carlitos i, d’altra banda, participarem en el bateig del nou gegant que ha creat l’Escola Progrés, tot això acompanyat de balls, berenars, música en directe i molta alegria.

Us hi esperem a tots i totes per continuar gaudint !!!

Una abraçada de gegant!!!
Salutacions,

Famílies,

Aquest dissabte la colla gegantera de l’escola Jungfrau serà a la Cercavila de Gegants d’escoles de Badalona i Bèsties i Diables de la Salut que tindrà lloc a la plaça de la dona de 16.30 h a 21 h.

Us hi esperem!

Hola, famílies de l’escola JUNGFRAU,

Ja ha començat el nou curs i els Gegants de l’escola estem amb les piles carregades per a començar les nostres festes, rues i balls.

Segur que algun de vosaltres ja ens ha vist al hall aquestes setmanes passades i hem estat encantats/des de poder estar al costat dels mes petits, de P3, en els seus primers dies.

Estem feliços de tornar a trobar-nos i dir-vos que ens esperen moltes sorpreses en aquest nou curs.

A partir d’aquesta setmana tornem a estar cada divendres a la tarda de 17h a 18:30h a l’escola per assajar els nostres balls i gaudir junts/es.

Si alguna família volgués participar a la Colla Gegantera, us podeu posar en contacte a l’email gegantsescolajungfrau@gmail.com o al telf. 680301381

Una abraçada de gegant!!!