Eduquem amb llibertat – 8 de març – Dia Internacional de les Dones

Eduquem amb llibertat

Des de la Comissió de Gènere i Interseccionalitat us fem arribar diverses propostes per reflexionar sobre la igualtat de drets i oportunitats, el respecte envers les diferències i la llibertat de cada persona de créixer i expressar la seva forma de ser, així com per ajudar a fer visible la situació de les dones que han de trencar els estereotips socials per poder viure amb igualtat, respecte i llibertat.

“Eduquem amb llibertat” és el vídeo que hem preparat per aquest 8 de març: (enllaç al vídeo)

Taller Booklife amb contes sobre igualtat

No us perdeu el taller Booklife de prescripció literària que ens farà la Laura Garcia el proper divendres 12 de març a les 19 hores en directe a l’Instagram de l’AFA de l’escola. La Laura ens portarà contes i llibres que parlen d’igualtat, de respecte, d’empatia, d’autoestima i diversitat, i ens explicarà per què la lectura ens pot ajudar a entendre i analitzar diferents situacions i moments del nostre dia a dia. Les seves recomanacions literàries també ens orientaran sobre com abordar determinats temes amb els nostres infants i joves, i sobre com podem ajudar-nos dels contes per escoltar i parlar amb menuts i grans sobre allò que els preocupa.

Quedem per anar a la manifestació del 8M

Aquest any ens adherim a la concentració convocada a les 19 hores a la Plaça Josep Tarradellas, davant del Pavelló Olímpic de Badalona. Ens trobem allà amb samarretes, pancartes, lemes i ganes de reivindicar una societat més inclusiva i justa, més respectuosa i lliure, per a tots i totes.

Eduquem amb llibertat, empatia i respecte
Construïm nous camins per a totes

8 de març – Dia Internacional de les Dones