Concurs de dibuix

Des de la comissió de camins, estem dissenyant un petit joc però necessitem la vostra ajuda. Tots aquells i aquelles que ho desitgin: pares, mares, àvies, avis, germans, germanes, mestres i alumnes podeu participar fins el dia 1 d’abril al nostre concurs de dibuix.

El repte: dibuixar un dimoniet o una dimonieta vestit/da amb bata que vagi caminant. Posa-hi color si et ve de gust.

Com participar: el teu dibuix ha de ser original en dinA4, l’has d’escanejar i enviar en format digital a caminsescolars.ampajungfrau@gmail.com, en el mail posa’ns el teu nom o el de la teva colla si l’heu fet en grup i la vostra edat i moooolta sort… un jurat decidirà el guanyador/a… la primera setmana d’abril.

El premi: el teu dimoniet o dimonieta serà la nostra mascota i protagonitzara el nostre joc. I l’autor rebrà un diploma i li farem una entrevista.

Corre, agafa un llapis i comença a dibuixar!!!