Comunicat i informació respecte la vaga general de demà tant a l’escola, el servei de menjador i d’extraescolars.

La comunitat educativa de l’Escola Jungfrau s’adhereix al següent manifest:

COMUNICAT

Les Direccions de les escoles públiques i FAMPAS de Badalona condemnem, de manera ferma, i lamentem profundament els episodis de violència viscuts ahir a Catalunya. Una actuació salvatge i inadmissible dels cossos i forces de seguretat de l’Estat amb un ús de la força indiscriminat i desproporcionat contra les persones que actuaven de manera pacífica.

Rebutgem qualsevol tipus d’agressió i defensem els valors democràtics, la tolerància, la convivència, la llibertat d’expressió i els drets individuals de les persones. També volem expressar la nostra solidaritat amb les persones ferides.

Des d’aquí fem una crida als representants polítics perquè actuïn des del seny. I que ho facin fent política.

Badalona, 2 d’octubre de 2017

Per altra  banda l’escola fa arribar aquesta informació en referència a la VAGA GENERAL de demà:

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu pels mitjans de comunicació demà, DIMARTS 3 d’octubre s’ha convocat una jornada de VAGA general a Catalunya.

L’equip de mestres de l’Escola Jungfrau donem ple suport a aquesta vaga; 26 dels 30 mestres ens hi hem adherit.

Davant d’aquesta mobilització no es podrà garantir que es facin les classes amb normalitat a tots els/les alumnes.

El personal de menjador també s’adhereix a la vaga; hi haurà serveis mínims.

La reunió de 1r A queda ajornada al dimarts dia 10.

L’equip de mestres

Pel que fa a les activitats extraescolars, l’empresa Àmbit escola avisa que no es faran les activitats habituals i que els nens i nenes estaran al vestíbul i al gimnàs, tant els de primera hora com els de segona. Els pares que fan activitats a l’escola s’organitzaran directament amb el monitor.