Menjador

Grup de treball dedicat a vetllar pel bon funcionament del servei de menjador.

Actualment el servei de menjador de l’escola l’ofereix l’empresa Àmbit Escola

Per formalitzar la inscripció es pot fer de les següents maneres:

1.-Podeu entrar al següent enllaç i seguir les indicacions.

2.-Mitjançant el correu electrònic: jungfraumenjador@gmail.com

3.-Presencialment a les oficines d’Àmbit escola: C/ Via Augusta, 43 de Badalona (al costat del Museu)

Per aqualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb l’empresa als següents telèfons:

– 652732872 (Telèfon del menjador de l’escola on us atendrà la Cristina, coordinadora del servei)

– 671248362 o 931584918 (Telèfon de l’administració d’Àmbit Escola)

Menús

Recull de Recursos

NOTÍCIES

Bona tarda,

Volem recordar que aquest dijous dia 23 a les 17.00h hi ha reunió de menjador.

Si no has rebut cap email de “Jungfrau menjador” i n’ets usuari, revisa la bústia de correu no desitjat o contacta amb jungfraumenjador@gmail.com per a estar informat!

D’altra banda us convidem a veure la tasca de compostatge que es fa diàriament al menjador de l’escola al següent vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=6wMRsTGCh_M

Atenció famílies!!

Us informem que el proper dimarts, dia 25 de setembre, a les 16:45 hores, hi ha convocada la reunió informativa del servei de menjador per part d’Àmbit Escola.

Hi haurà servei de canguratge gratuït. Podreu apuntar-hi els nens al despatx de l’AFA o adreçant-los un correu electrònic.

Famílies,

El dia 28 de juny, a les 6 de la tarda, a l’escola, es farà una reunió amb el nou servei de menjador per tal de donar a conèixer com funcionarà, les activitats que es faran i per poder resoldre els dubtes que pugueu tenir.

Us hi esperem!

El dimecres, 18 d’abril passat, a les 7 de la tarda es va celebrar una Assemblea extraordinària de socis de l’AFA de l’escola Jungfrau.

Durant la primera part, es van presentar els projectes de Com a casa Menjadors, RC + Tuti i Àmbit Escola (EcoÀmbit).

Després, es va votar per decidir l’empresa que gestionarà el menjador de l’Escola l’any vinent amb els següents resultats:

– Com a casa Menjadors, 47 vots
– RC + Tuti, 0 vots
Àmbit Escola, 50 vots

A la segona part de l’Assemblea, es van exposar els fets dels robatori al despatx de l’AFA del mes de febrer passat per a la coneixença de tots els socis.

La Junta de l’AFA va proposar tres opcions per a executar el pressupost restant del curs 2017-18 tenint en compte els fets.

Es va votar per a decidir com es procedia a partir d’ara entre tres propostes:

– No retallar el pressupost de cap comissió.
– Retallar el 25% del pressupost de totes les comissions.
– Retallar el 50% de totes les comissions.

L’opció més votada va ser no retallar els pressupostos. Els Geganters de l’Escola i el el Grup de treball de Formació de famílies van renunciar a tot el pressupost pendent d’execució a favor de l’AFA.

El divendres passat, el Grup de treball de Menjador vam entrevistar les 6 empreses semifinalistes. I, basant-nos en una graella de puntuació de criteris indispensables i valorables, vam escollir les 3 finalistes que presentaran els seus projectes durant l’Assemblea extraordinària de la propera setmana.

Les empreses que podrem escoltar el dia 18 són:

Podeu consultar les seves webs clicant sobre el nom de l’empresa.

Tingueu en compte que la presentació dels projectes pot diferir dels projectes originals arran de les sensacions que hagin pogut percebre les empreses en les entrevistes de la setmana passada. Per això és tan important que pugueu venir a l’Assemblea extraordinària del dia 18, a les 7 de la tarda, a escoltar les 3 empreses en directe.

Llegiu els projectes que ens van fer arribar aquí

Us hi esperem!

GT Menjador