Extraescolars

Grup de treball dedicat a oferir un ampli ventall d’activitats de lleure dins el marc de l’escola.

Recull de Recursos

NOTÍCIES

L’Ajuntament de Badalona ofereix a les escoles de la ciutat cursets de piscina amb preus reduïts. L’escola Jungfrau té assignats tres dies per assistir a aquests cursets. L’AFA recepciona les sol·licituds i el cobrament de la quota que posteriorment abona a l’Ajuntament.

El curset de piscina comença el proper dimecres 4 d’octubre i finalitza del dissabte 15 de juny. El preu és de 75€ per als alumnes de Primària i 105€ per als alumnes d’Infantil.

Els dies i places assignades a la nostra escola són:

• Dimecres de 16:45h a 17:30h (per als alumnes de PRIMÀRIA).
  • Divendres de 16:45h a 17:30h (per als alumnes d’INFANTIL).
  • Dissabte de 8:30h a 9:15h (per als alumnes de PRIMÀRIA).
  • Dissabte de 9:15h a 10:00h (per als alumnes de PRIMÀRIA).
  • Dissabte de 11:15h a 12:00h (per als alumnes d’INFANTIL).

Procediment d’inscripció:

Es tindran en compte, per ordre d’arribada, les sol·licituds enviades a través del formulari a partir del dimecres dia 20/09/2023 a les 09:00h i fins al divendres 22/09/2023 a les 23:59h. Si un grup s’omple, la gent que quedi registrada seguirà el mateix ordre en la llista d’espera, ja que si hi ha baixes us trucarem per oferir-vos la plaça.

Un cop rebudes les inscripcions, a partir del 26 de setembre rebreu un correu on us informarem del torn que us ha estat assignat. Per tal de donar per confirmada la inscripció al curset de piscina, haureu de fer-ne el pagament per transferència al compte que us indicarem en el correu que rebreu i fer-nos arribar el comprovant del pagament a afa@escolajungfrau.net

Famílies,

Ja tenim aquí la informació de les extraescolars per al curs vinent.

Fulletó extraescolars curs 23-24

A més de les activitats dirigides per Àmbit Escola per infants i adults, amb les novetats de cuina i periodisme digital, hi trobareu els cursets de natació de la Piscina Municipal, l’activitat de l’Escola de Música del Palau i l’anglès de BeKith.

Recordeu també que podeu formar part de la colla gegantera de l’escola.

Al mateix document s’explica com es poden fer les inscripcions.

Bon dia,

BeKith va presentar ahir la seva proposta d’anglès extraescolar pel curs vinent, amb una molt bona assistència a la reunió. Us acompanyem el díptic amb tota la informació per a la inscripció.

Carta Postreunió Inscripció Jungfrau

Enllaç inscripció: https://www.bekith.es/cat/inscripcio-jungfrau/

Aquelles famílies que no hi vau poder assistir i vulgueu més informació, podeu contactar amb BeKith de les següents maneres:

• Telèfon i WhatsApp: 664 76 78 49
  • Correu electrònic: m.martin@bekith.es
  • Atenció presencial a l’escola: Dijous 25 de maig de 16:30 a 17.30 h (a secretaria de l’AFA)

Aquest curs vinent 2023-24 tindrem novetats a les extraescolars. Incorporem una nova proposta d’anglès.

Anirà a càrrec de l’acadèmia BeKith-Learning English with values. Tenen més de 38 anys d’experiència i estan presents en moltes escoles de Barcelona i l’àrea metropolitana.

Vine a conèixer com funciona. Totes les famílies que us apunteu a la reunió informativa tindreu prioritat a l’hora de triar grup

• Quan? Dimecres 24 a les 19.30h
  • On? A l’escola
  • Com m’apunto a la presentació? a través d’aquest formulari (https://www.bekith.es/cat/reunio/)

La proposta és fer torns de migdia i de tarda i cursos des d’I4 a 6è.

El mètode BeKith

El mètode de BeKith es basa en l’aprenentatge natural de l’idioma a base d’activitats i dinàmiques que desperten l’interès i la motivació de l’alumne.

A més, totes les unitats didàctiques compaginen la formació lingüística amb l’educació emocional i els valors.

Podeu conèixer més detalls de BeKith en aquest vídeo:

Benvolguts,

L’escola de Música del Palau ens fa arribar aquesta informació:

Us informem que el dijous, 20 d’octubre, a les 20 h, hem convocat la REUNIÓ INFORMATIVA de l’extraescolar de música del grup d’ INFANTIL i CICLE INICIAL DE PRIMÀRIA. Això és, MÚSICA I MOVIMENT (Infantil) i CANÇÓ I PERCUSSIÓ (1r i 2n).

La reunió és oberta a tothom. Per aquest motiu, emplacem totes les families interessades a participar-hi, via telemàtica, per tal de conèixer-nos i explicar-vos la dinàmica i proposta de l’activitat prevista per aquest curs.

La reunió serà telemàtica, a través de l’enllaç següent: https://meet.jit.si/EMP-Extra_JUNG_MIV-CIP

Us hi esperem!

EMP Escola de Música del Palau