COMISSIONS

Cada comissió té diferents grups de treball:

• Comunicació. Gestiona el web, el mail, les xarxes socials i el grup de delegats de classe de WhatsApp.
  • Esdeveniments
    • Festes. Organitza les festes de l’AFA.
    • La Marató TV3. Tarda d’activitats per recaptar diners per col·laborar amb “La Marató de TV3”.
  • Món educatiu
    • Formació de famílies. Organitza xerrades i tallers relacionats amb l’educació dels nostres fills.
    • Inclusió. Treballa i col·labora amb l’escola per aconseguir una educació inclusiva de qualitat.
  • Comissió de Gènere i Interseccionalitat. Comissió amb l’objectiu de treballar en l’eradicació d’estereotips per prevenir i eliminar la violència de gènere i caminar cap a una educació d’igualtats reals.
  • Verda
    • Camins escolars. Treballa per la creació del camí escolar.
    • Patis. Es coordina amb el Comitè verd de l’escola per impulsar la millora dels espais.
    • Socialització de llibres. Participa a la Comissió de Socialització creada i liderada per l’Escola.
  • Serveis externs
    • Casals. Organitza els casals de Setembre, Nadal, Setmana Santa i Estiu.
    • Extraescolars. Ofereix un ampli ventall d’activitats de lleure.
    • Menjador. Vetlla pel bon funcionament del servei.