Cap de Setmana de Festes!!

GRAN FESTA DE FI DE CURS JUNGFRAU 2018!

Divendres, 8 de juny, de 17h a 23h

Vine al pati gran, a la millor festa del curs! Mulla’t amb el lliscador d’aigua i diverteix-te amb 10 jocs diferents per acabar ben xop!

Que tens gana? Tindrem dos food-truks per poder sopar d’allò més bé. Hamburgueses, frankfurts, creps dolces i salades… I tot amb música en directe i una pantalla gegant per no parar de ballar!

No t’ho perdis! Serà increïble! Porta una muda per canviar-te i moltes ganes de gresca…. Comença la festa!!!

ORGANITZA: COMISSIÓ DE FESTES

Festa d’extraescolars Àmbit Escola i Festa AV Coll i Pujol !

Dissabte, 9 i diumenge, 10 de juny

El temps passa volant i ja tenim aquí l’estiu i les vacances!

Ho celebrem amb un cap de setmana ple d’activitats i molta, molta festa!

Dissabte, 9 de juny. A partir de les 16h, festa d’extraescolars d’Àmbit Escola amb les exhibicions de break-dance, karate, dansa i hip-hop, i patinatge. Consulta els horaris!

I mentrestant, al parc, festa de l’AV del barri amb inflables, patinets, tallers… I xocolatada per a tothom! I amb l’espectacle infantil del grup Encara Farem Salat!

Diumenge, 10 de juny. A partir de les 9.30 h, segona part de la festa d’extraescolars d’Àmbit Escola amb moltes activitats més.

PROGRAMACIO FESTA EXTRA

ACABEM EL CURS AMB MOLTA CANYA!

ORGANITZEN:
AV Coll i Pujol