Avaria de les llums de les pistes del pati gran

Benvolgudes famílies,

Les últimes setmanes hem patit l’avaria dels focus que il·luminen les pistes esportives de la nostra escola. Tots estem molt indignats per aquest greuge que estan patint els nostres fills i filles, ja que quan marxa el sol, cap a les 17.30 és impossible continuar l’activitat extraescolar a la pista.

Aquest comunicat pretén actualitzar la informació dels passos que estem donant per restablir, com abans millor la normalitat al servei.

• Les pistes són de titularitat municipal i és l’Ajuntament de Badalona l’encarregat del manteniment. La direcció de l’escola i l’AFA hem estat comunicant-nos des de fa unes tres setmanes amb els responsables per reparar-ho.
  • Finalment la setmana passada vam poder situar a l’agenda de manteniment aquesta reparació i el dia 26 de novembre va venir un tècnic de manteniment a mirar-ho. Va valorar que era un tema de potència contractada i va donar unes indicacions al coordinador de les extraescolar, que vam seguir. El problema persisteix.
  • El dia 27 de novembre hem tornat a parlar amb manteniment de l’Ajuntament de Badalona i ens comuniquen que al llarg del dia passarà un altre cop el tècnic de manteniment per reparar-ho.

Han sortit moltes iniciatives de queixa, que entenem que busquen mobilitzar l’Ajuntament per solucionar el nostre problema amb les llums. Per a l’AFA és important que tothom senti que fa el que necessita per col·laborar amb la causa col·lectiva, que afecta a les noies i nois que fan servir el pati. Igualment pensem que ja s’ha iniciat l’actuació i malgrat ho estem patint, esperem que es solucioni aviat.

Si l’averia persisteix més dies valorarem conjuntament amb la direcció la possibilitat de buscar alternatives per tenir llum al pati.

AFA